טפט לדלת כניסה

חידוש דלת כניסה בטפט

כאשר דלת הכניסה לבית מיושנת ו/או סובלת מפגמים בצבע, שריטות ובעיות בסגנון, אין צורך להחליף את הדלת; זה יקר ומיותר. ישנו פתרון אחר לחידוש המראה או שינוי העיצוב של הדלת. למעשה ישנו יותר מפתרון אחד להשגת המטרה. אפשרות אחת היא להשתמש בטפט לדלת כניסה רב בריח/פלדלת המאפשר לכם להעניק לדלת מראה חדש באמצעות מדבקת טפט מעוצבת. הפתרון השני מעניק תוצאות דומות אך הוא עושה זאת בעזרת טפט מגנט דלת כניסה, כלומר במקום מדבקת PVC ישנו מגנט עם הדפס מעוצב הנצמד לדלת הכניסה ומעניק לה מראה מעוצב ומחודש. בעזרת טפט מגנט לדלת כניסה או טפט בהדבקה ניתן לא רק להעלים את פגעי הזמן שבדלת,אלא גם לשנות לגמרי את סגנון הדלת ולהעניק לה מראה יותר טוב ויותר מעניין מהמראה המקורי.

טפט לדלת כניסה לבית – מגנט או PVC

 

אם ברצונכם להעניק לדלת מראה מחודש או לשנות לגמרי את עיצוב הדלת, תוכלו לעשות זאת בכל אחת משתי הדרכים, אך מה עדיף? בואו נבחן את ההבדלים בין שני סוגי הפתרונות לעומקם.

כאשר משתמשים בטפט לדלת כניסה פלדלת זוכים בכיסוי מושלם של כל חלקי הדלת. זה כולל גם את צידי הדלת (הקאנטים) ואת האינסרט בתחתית הדלת. חיפוי זה הוא חיפוי מושלם אשר מעניק לדלת כולה מראה מחודש ולא משאיר שום דבר חשוף. הטפט משתלב עם הידיות והפרזולים בצורה מושלמת. לעומת זאת כאשר משתמשים בטפט מגנט לדלת כניסה מקבלים כיסוי רק לחזית הדלת. מהבחינה הזו לטפל לדלת כניסה פלדלת / רב בריח ישנו יתרון.

מבחינת צורת ההתקנה, התקנת טפט לדלת כניסה רב בריח / פלדלת דורשת הדבקת הטפט. לצורך ההדבקה יש להסיר את הפרזולים, להדביק את הטפט ורק אחר כך להחזיר את הפרזולים. לעומת טפט מגנט לדלת כניסה אשר רק צריך להצמידו אל הדלת והוא מתמגנט לבד. כלומר התקנת טפט לדלת כניסה לבית דורשת קצת יותר מיומנות מאשר התקנת חיפושי מגנטי.

מכיוון שטפט לדלת כניסה לבית מודבק לדלת הוא יותר עמיד ולא ניתן להסירו בקלות כמו המגנט. מצד אחד ניתן לראות בזה יתרון עבור המגנט כי ניתן להסירו מתי שרוצים. למשל אם אתם עוברים דירה תוכלו להסירו ולקחת אותו אתכם או להסירו כאשר מאסתם בעיצוב ורוצים להחליפו במגנט אחר. אך מצד שני הדבקת טפט לדלת כניסה רב בריח מעניקה לכם חיפוי עמיד יותר.

כיצד מחדשים את מראה הדלת

 

אם אתם מעוניינים בטפט לדלת כניסה רב בריח / פלדלת או התקנת טפט מגנט לדלת כניסה, התקשרו לשרון המנעולן, המומחה בחיפוי דלתות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את העיצוב שבו אתם מעוניינים. שרון המנעולן יכין לכם את העיצוב במידות הנכונות וגם יתקין לכם טפט לדלת כניסה בצורה מושלמת. כך תוכלו ליהנות ממראה דלת מעוצבת כפי שחלמתם, לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון 054-5534876 שרון המנעולן.

לקטלוג החברה כנסו לקישור ולפרטים נוספים אודות החברה ניתן להיכנס לקישור הבא ציפוי דלתות רב בריח ועוד.