בעיות נפוצות בקודן אמובילייזר לרכב

קודנית לרכב אינה תקינה

למה עלינו לבצע ניתוק קודן לרכב ומה משתמע מכך, לא פעם אנשים רבים נתקלים בבעיה בקודן הרכב הנובע מסיבות רבות ומשונות כגון: התקנה לא ראויה, קודן ישן ושחוק, רכב ישן, בעיות חשמל, חדירת מים לתוך הרכב ועוד, קרה לכם שלא פעם אתם מקישים שוב ושוב את הקוד שברשותכם אך הקודן אינו מגיב ולאחר מספר ניסיונות יש הצלחה, אם וכאשר הגעתם למצב זה סימן שקיימת בעיה שעליכם לפתור אותה במיידי, הרי ברור לנו בשלב מסויים הקודן  פשוט לא יעבוד ולא נקבל נטרול במערכת, למעשה במצב זה אנו זקוקים ל-ניתוק קודן לרכב.

בעיות נפוצות

א.קודן לא איכותי-במצב זה לפעמים אין לכם מושג מה סוג הקודן שהותקן ברכבכם מאחר ורכשתם את הרכב יד-2 במצב זה לא תדעו את טיב המוצר שברשותכם, מצב אחר והלכתם למרכז התקנות ובקשתם לרכוש קודנית, מן הראוי במרכז התקנות יתן לכם מספר אופציות לרכישה במחירים ומותגים שונים, ישנם לקוחות שמחפשים מוצר בזול וישנם לקוחות שמחפשים מוצר איכותי, אם בחרתם מוצר זול באיכות ירודה פה למעשה לאחר תקופה קצרה מתחיל הבעיות ברכב, דאגו לרכוש מוצר איכותי ברמה גבוה גם אם הוא גבוה פי 3 ממחיר מוצר ירוד, מוצר באיכות גבוה נותן הספק איכותי ומיגון טוב מאוד לכם ללא בעיות לאורך שנים במקביל מוצר שאינו איכותי יעשה בעיות בתווך קצר ויגרום להוצאות מיותרות.

קודן ישן ושחוק

ידוע לכם מתי הותקן הקודן ברכבכם? רכשתם את הרכב אם קודן או אתם אלו שדאגתם להתקנה? אם מדובר במצב א׳ יכול מאוד להיות שעברו מס׳ רב של שנים מאז שהותקן הקודן ויש להחליפו במוצר חדש ומודרני, ברור לנו שהטכנולוגיה מתקדמת עם השנים ואיתם גם רמת המיגון לרכב, אם רכשתם רכב יד 2 דאגו להחליף את הקודן הישן בחדש, כך למעשה תמנעו בעיות בעתיד ותיהנו ממיגון איכותי לרכב.

בעיות חשמל

נפוץ מאוד ברכבים ישנים, רכב ישן אם בעיות חשמל מן הראוי יעשה בעיות חשמל ובצדק, דאגו לסדר כל בעיית חשמל ברכבכם כך למעשה תמנעו בעיות בקודן, לא בהכרח תמיד מדובר בקודנית שאינה תקינה, לפעמים בעיית חשמל היינה מקור הבעיה לקודנית ״שאינה תקינה״.

חדירת מים לרכב

החורף בישראל הינו קשה בהחלט במיוחד אם אתם גרים בהרים בהם החורף חריף במיוחד, גומיות הדלתות מתייבשות בקיץ ולאחר מספר שנים הן מתקלפות דבר המהווה בעיה רצינית בהחלט, במצב כזה חודר מים לרכב אפילו בכמות קטנה וגורם ללחות גבוה ברכב, רכב סגור שומר על חום מסויים כך שאם בלילה היה גשם לאחר מכן יש טיפה שמש המים ברכב יספקו לחות בפנים הרכב, בוא נזכיר שוב הרכב נעול כך שהלחות תשאר ברכב, במצב זה יכול לגרום לבעיות חשמל, הרי ברור לכולנו שחשמל ומים מנוגדים זו לזו ולכן יש לתקן בעיית חדירה במיידי.

לסיכום

לבעיות בקודן הרכב יש סיבות רבות ומשונות אך ברגע שייש בעיה וקיימת לכם האפשרות לסדר אותה דאגו לעשות זאת מבעוד מועד, אם אין לכם אפשרות לעשות זאת ואתם כבר תקועים ללא הצלחה בנטרול המערכת תזדקקו למנעולן רכב שיבוא לעשות עבורכם ניתוק קודן לרכב, אם עשיתם זאת דאגו במיידי לגשת למרכז התקנות ולהתקין קודנית חדשה ואיכותית לרכב, זכרו רכב ללא קודנית אינו מכוסה מחברת הביטוח כך שאם רכבכם נגנב וחברת הביטוח תדע שאין לכם קודנית לא תקבלו כסף בגין גנבת הרכב, קחו זאת הרצינות רבה.