פורץ רכבים בגבעתיים

שירותי פריצת רכבים בגבעתיים 24 שעות

צרור מפתחות הרכב אבדו לכם? המפתחות ננעלו בתוך הרכב? המפתחות בפנים ואתם בחוץ? כנראה אתם זקוקים למנעולן רכב, שרון המנעולן פורץ רכבים מומחה ישמח לבוא לעזור לכם, מנעולן מורשה ע"י משטרת ישראל עם תעודת מנעולן מוסמך לעבודה זו, פריצת רכב ללא נזק לרכב או לפתח המנעול, את השירות שלנו ניתן לקבל 24 שעות 7 ימים בשבוע כולל שישי שבת וחגים בפריסה ארצית תוך 15-20 דקות.

התקשרו כבר עכשיו

בחרו במקצוענים ואל תתפשרו על פחות!

054-5534876

 

להיות תקוע מחוץ לרכב למעשה מצב מוגדר מאוד מתסכל, זה קורה מהר בלי שתבינו למה זה קרה וזהו למעשה המצב, בדר"כ לרכב עם נעילה מרכזית קיים מנגנון הגנה לרכב שכמעט אף בן אדם לא יודע שקיים דבר כזה ברכב, מערכת האזעקה שלכם מחוברת לנעילה המרכזית, למעשה למערכת האזעקה שלכם יש המוח בכל הסיפור הזה, לאחר מספר דקות מערכת האזעקה משדרת לנעילה מרכזית דרך המוח שלה שלא נעלתם את הרכב ואז הרכב ננעל מעצמו, חברתנו תשמח לבוא לעזור לכם ולפרוץ את הרכב ללא נזק.

טיפים:

לעולם אל תשאירו את צרור המפתחות שלכם בתוך הרכב, כפי שרשמתי אחרי מספר דקות שדלתות הרכב סגורות הרכב ננעל מעצמו, אם אתם מנקים את הרכב בשטיפה או מתחת לבית לעולם אל תשאירו את המפתחות בתוך הרכב כי ברגע שתעשו ניקיון חיצוני הרכב ננעל מעצמו לאחר מספר דקות.

חשוב להדגיש:

אם ננעלתם בחוץ אל תנסו לפרוץ את הרכב בעצמכם, פריצה מאולצת מחייבת ידע רב בתחום המנעולנות ולא "עשה זאת בעצמך" תנו למקצוענים לעשות את העבודה עבורכם, מיותר לציין יותר נזק יותר כסף, אין מה לנסות לפרוץ לבד, כדאי לפרוץ רכב אתם חייבים את הכלים הנכונים והידע הנכון בלי זה לא ניתן לבצע עבודה זו.

לסיום:

חברתנו מתמחה בפריצת רכבים מכל הסוגים, ללא נזק לפתח המנעול, ללא נזק כלל לרכב, שירות מקצועי, יחס אישי, זמינות 24 שעות 7 ימים בשבוע כולל שישי שבת וחגים, שירות בפריסה ארצית, מחיר הוגן מובטח.

מנעולן רכב 24 שעות בגבעתיים

צלצלו עכשיו

054-5534876